[et_pb_section fb_built=”1″ theme_builder_area=”post_content” _builder_version=”4.24.2″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.24.2″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_column _builder_version=”4.24.2″ _module_preset=”default” type=”4_4″ theme_builder_area=”post_content”][et_pb_text _builder_version=”4.24.2″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

El dimecres 22 de maig, va tindre lloc en l’Edifici de La Nau de la Universitat de València la presentació del Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes de Rugbi en cadira de rodes.

El Campionat se celebrarà en el Pavelló Poliesportiu de la Universitat de València (situat en l’Avinguda de Menéndez Pelayo, núm. 19) els dies 1 i 2 de juny de 2024. 

En esta edició de 2024 del Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes de Rugbi en cadira de rodes, participaran cinc comunitats autònomes: Catalunya, Madrid, Andalusia, Aragó i la Comunitat Valenciana.

L’entrada al Pavelló Poliesportiu de la Universitat de València serà gratuïta els dos dies de competició.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Nuestro sitio web se encuentra mantenimiento

Estamos realizando tareas de optimización técnica para mejorar tu experiencia de navegación. Disculpa las molestias, volveremos a estar operativos al 100% en los próximos días.